פלטה

לצבעי שמן אני ממליץ על הפלטה הקלסית שהיא חתיכת דיקט עץ בסביבות  30X45ס''מ ובעובי לפחות 4מ''מ-אם תקנו אחת בחנות תזכו גם בחור שיהיה אפשר גם להחזיק אותה ביד בנוחות במידה ורוצים.
זאת הפלטה שלי














יש כמובן פלטות שונות ומגניבות אחרות
מעוגלת-הקלסית
















מי שלא אוהב לנקות  ומוכן להשקיע-יש פלטה חד פעמית
יש לי כזאת-אבל יש בה משהו מת ולא כיפי לדעתי.
כי פלטה היא כלי שאתה מפתח יחסים אתו... היא כמו  חבר...
 והיחס  כאן - להשתמש ולזרוק.
















בעקרון כל משטח יכול לשמש לפלטה וראיתי פלטות מ: זכוכית, שולחן,צלחת ,פורמייקה.

לטיפול בפלטה אתם תצטרכו סכין פלטה-שזה גם כלי שרוב הציירים  משתמשים בו גם להנחת צבע על הבד ביחד עם המכחולים ויש כאלה שמציירים רק עם סכין פלטה.תבחרו לכם סכין שתהיה גמישה -שיהיה נוח לעבוד איתה.
זוהי צורת הסכין שאני ממליץ שיהיה לכם-נוח גם לערבב צבעים אתו וגם להניח צבע וגם לנקות.












אבל יש גם צורות אחרות שטובות להנחות כתמי צבע שונים

















אם תרצו שהעבודה שלכם תזרום ותהיה נוחה-אני ממליץ על מיכלים למדלל שמתחברים לפלטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה